Polityka wysyłki
The Neon Company
Neon Company („my” i „nas”) jest operatorem (https://www.theneoncompany.shop). Składając zamówienie za pośrednictwem The Neon Company, zgadzasz się na poniższe warunki. Są one dostarczane w celu zapewnienia, że obie strony są świadome i zgadzają się na to porozumienie w celu wzajemnej ochrony i ustalenia oczekiwań wobec naszych usług.
1. Ogólne
W zależności od dostępności zapasów. Staramy się utrzymywać dokładne stany magazynowe na naszej stronie internetowej, ale od czasu do czasu mogą wystąpić rozbieżności w zapasach i nie będziemy w stanie spełnić wszystkich Twoich produktów w momencie zakupu. W takim przypadku zrealizujemy dostępne produkty i skontaktujemy się z Tobą w sprawie tego, czy wolisz poczekać na uzupełnienie zamówionego towaru, czy wolisz, abyśmy przetworzyli zwrot pieniędzy.
2. Koszty wysyłki
Koszty wysyłki na całym świecie są bezpłatne. Wszystkie ceny produktów na naszej stronie internetowej zawierają bezpłatną wysyłkę.
3. Zwroty
3. 1 Powrót z powodu zmiany zdania
Firma Neon chętnie przyjmie zwroty z powodu zmiany zdania, o ile wniosek o zwrot zostanie odebrany przez nas w ciągu 10 dni od otrzymania przedmiotu i zostanie zwrócony do nas w oryginalnym opakowaniu, nieużywany i w stanie nadającym się do ponownej odsprzedaży.
Wysyłka zwrotna zostanie wypłacona na koszt klienta, który będzie zobowiązany do zorganizowania własnej wysyłki.
Po otrzymaniu i zaakceptowaniu zwrotów, zwroty będą przetwarzane w celu przechowywania środków na przyszły zakup. Powiadomimy Cię o tym e-mailem.
(The Neon Company) zwróci wartość zwróconych towarów, ale NIE zwróci wartości jakiejkolwiek zapłaconej wysyłki.
3. 2 Zwroty gwarancyjne
Firma Neon z przyjemnością honoruje wszelkie ważne roszczenia gwarancyjne, pod warunkiem, że roszczenie zostanie złożone w ciągu 90 dni od otrzymania przedmiotów.
Klienci będą zobowiązani do przedpłaty za przesyłkę zwrotną, jednak zwrócimy Ci pieniądze po pomyślnym zgłoszeniu gwarancyjnym.
Po otrzymaniu zwrotu produktów z tytułu gwarancji, możesz oczekiwać, że The Neon Company przetworzy Twoje roszczenie gwarancyjne w ciągu 7 dni.
Po potwierdzeniu roszczenia gwarancyjnego otrzymasz do wyboru:
(a) zwrot pieniędzy na wybrany przez Ciebie sposób płatności
(b) zwrot w kredycie sklepowym
(c) produkt zastępczy wysłany do Ciebie (jeśli dostępny jest zapas)
4. Warunki dostawy
4. 1 Czas tranzytu w kraju
Ogólnie rzecz biorąc, przesyłki krajowe są w tranzycie przez 14-21 dni.
4. 2 Czas tranzytu na arenie międzynarodowej
Ogólnie rzecz biorąc, zamówienia wysyłane za granicę są w tranzycie przez 14 – 21 dni. Czas ten może się różnić w zależności od wybranego kuriera. Jesteśmy w stanie zaoferować bardziej szczegółową ocenę przy wyborze kuriera przy kasie.
4. 3 Czas wysyłki
Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 dni roboczych od daty płatności za zamówienie
Nasz magazyn jest czynny od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach pracy, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, kiedy magazyn będzie nieczynny. W takich przypadkach podejmujemy działania mające na celu zminimalizowanie opóźnień w wysyłce.
4. 4 Zmiana adresu dostawy
W przypadku żądania zmiany adresu dostawy, możemy zmienić adres w dowolnym momencie przed wysłaniem zamówienia.
4. 5 Wysyłka skrzynek pocztowych
Firma Neon będzie wysyłać na adresy skrytek pocztowych wyłącznie za pomocą usług pocztowych. Nie jesteśmy w stanie zaoferować usług kurierskich do tych lokalizacji.
4. 6 Wysyłka na adres wojskowy
Jesteśmy w stanie wysyłać na adresy wojskowe za pomocą USPS. Nie jesteśmy w stanie zaoferować tej usługi za pośrednictwem usług kurierskich.
4. 7 Przedmioty niedostępne
Jeśli produkt jest niedostępny, poczekamy na jego dostępność przed wysłaniem zamówienia. Istniejące pozycje w zamówieniu zostaną zarezerwowane na czas oczekiwania na ten przedmiot.
4. 8 Przekroczono czas dostawy
Jeśli czas dostawy przekroczył przewidywany czas, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli przeprowadzić dochodzenie.
5. Powiadomienia o śledzeniu
Po wysyłce, klienci otrzymają link do śledzenia, z którego będą mogli śledzić postęp swojej przesyłki na podstawie najnowszych aktualizacji udostępnionych przez dostawcę usług przewozowych.
6. Paczki uszkodzone w transporcie
Jeśli okaże się, że paczka jest uszkodzona podczas transportu, prosimy o odrzucenie odbioru paczki u kuriera i skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli przesyłka została dostarczona bez Twojej obecności, skontaktuj się z działem obsługi klienta i wykonaj kolejne kroki.
7. Cła i podatki
7. 1 Podatek od sprzedaży
Podatek od sprzedaży został już zastosowany do ceny towaru wyświetlanej na stronie internetowej
7. 2 Cła importowe i podatki
Cła importowe i podatki od przesyłek międzynarodowych mogą być należne po przybyciu do kraju przeznaczenia. Całkowita kwota zależy od kraju, a The Neon Company zachęca do zapoznania się z tymi potencjalnymi kosztami przed złożeniem u nas zamówienia.
Jeśli odmówisz zapłaty ceł i podatków po przybyciu do kraju docelowego, towary zostaną zwrócone do The Neon Company na koszt klienta, a klient otrzyma zwrot wartości zapłaconych towarów, minus koszt wysyłki zwrotnej. Koszt początkowej wysyłki nie zostanie
8. Anulowanie rezerwacji
Jeśli zmienisz zdanie przed otrzymaniem zamówienia, jesteśmy w stanie zaakceptować anulowanie w dowolnym momencie przed wysłaniem zamówienia. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów.
9. Ubezpieczenie
Przesyłki są ubezpieczone od utraty i uszkodzenia do wartości wskazanej przez kuriera.
9. 1 Procedura dotycząca przesyłki uszkodzonej w tranzycie
Przetworzymy zwrot lub wymianę, gdy tylko kurier zakończy dochodzenie w sprawie reklamacji.
9. 2 Procedura dla paczek zagubionych w tranzycie
Dokonamy zwrotu lub wymiany, gdy tylko kurier przeprowadzi dochodzenie i uzna przesyłkę za zagubioną.
10. Obsługa klienta
W przypadku wszystkich zapytań dotyczących obsługi klienta, napisz do nas na adres info@theneoncompany.shop