50% OFF BLACK FRIDAY WEEKS

Zwroty

Zwrot z powodu zmiany zdania

The Neon Company akceptuje zwroty z powodu zmiany zdania, o ile dotyczy to standardowych produktów sklepu internetowego (nie obejmuje to niestandardowych wycen i zamówień konfiguracyjnych). Prośbę o zwrot należy dostarczyć do nas w ciągu 10 dni od otrzymania produktu.
Produkty muszą być zwracane do nas w oryginalnym opakowaniu, nieużywane i w stanie nadającym się do sprzedaży.

Zwroty będą opłacane na koszt klienta. Transport również musi być zorganizowany przez klienta.

Po otrzymaniu i zaakceptowaniu zwrotu, zwrot pieniędzy zostanie przetworzony na kredyt na przyszły zakup. Poinformujemy Cię e-mailem o zakończeniu tego procesu.

The Neon Company zwróci wartość zwróconych towarów, ale NIE zwróci wartości zapłaconych kosztów wysyłki.

Zwroty gwarancyjne

The Neon Company będzie honorować wszystkie ważne roszczenia gwarancyjne dotyczące podstawowych produktów (nie produktów na zamówienie), pod warunkiem, że roszczenie zostanie złożone w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotów.

Klienci będą musieli zapłacić za zwrot z góry, ale zwrócimy Ci pieniądze po udanym roszczeniu gwarancyjnym.

Po zwróceniu przedmiotów, możesz oczekiwać, że The Neon Company zajmie się Twoim roszczeniem gwarancyjnym w ciągu 7 dni.

Po potwierdzeniu roszczenia gwarancyjnego, otrzymasz do wyboru:

(a) zwrot pieniędzy na konto swojej metody płatności
(b) zwrot w postaci kredytu sklepowego
(c) wymianę przedmiotu (jeśli jest w magazynie)